09 February 2012

New life

ENG :Well , before my english improve , i would like to write a blog that you can easy to translate
( now my blog become special version , just for you ... my baby )
CHI : 在我的英文水准提高前,部落格将会以最容易被翻译的方式写出。
(特别版本,只献给我的 Mr)

华人新年开始,我的新生活也开始了,
这样的生活,还比较像我,
有自由,有时间,有家人,有朋友。
怎么说呢?
离开了Mr K.M.R ...
时间多了,却不够用了。
要和朋友聚会,
要和家人吃饭,
要陪ta ,很充实,也很快乐,
至少每一天,我不用提心吊胆,不用恐惧。
我没有忘记,我们有多甜蜜,但也不代表,我记不得,你怎么对我不好。
说我心狠,那不如说,你比我还要狠。
对我的眼泪你总是不以为然,视而不见。
但是现在,都没关系了。因为我不会再乱掉眼泪,
我有姐妹们,吵吵闹闹,开开心心的,过晚一天都是笑的。
也找到了会珍惜我笑的Mr ,
很谢谢你这一年,给我的所有回忆,
给我学会了怎么样去保护下一段感情。
Mr 很不错,给我很多自由,也给我很多爱。
最近都常常和姐妹们还有Mr 出去玩 ,
认识了很多很有趣的朋友,谢谢MR来到我的身边。

In this chinese new year , my new life began ...
This is what life that i wanted ...
I got freedom ,and times,and friends and my family .
hmmm, how to explain it ............?
Now i have more time than ever, but not enough ...
spent time for my friend , my family ,
My schedule is FULL (full of happy) ,
at least once everyday , i dont live in fear ...
I remember how sweet that we had last time ,
it doesn`t means i forgot , how bad that you treat me ...
but now , doesn`t matter , i would nt easy to drop my tears ...
And i also found my Mr , who that cherish my smile .
Im very grateful , that 1years i spent with you ,and i had learned how to protect my next sensation .
now i knw more fren than ever ,boz of  Mr ...
And im appreciate , that MR come to me ...

No comments:

Post a Comment