06 January 2011

!@#$%^&*

rain >< 今日落雨,原本唔想去返学geh ~ 我老妈子点样都要我去, 真系啊 !! 纵要逼我穿大件都死geh衫~ 我埋折起来咯 , 点知去到佐给老师抓我件衫!!! d 佢啊 !!! 原本某是噶, 嗰老师觉得我太乖佐, 距唔信, 所以就叫我转一圈給拒悌!! 咁就中招佐囖 !!!"girl ~ rambut perang !!!" wtf !!! d !! call 我阿妈来带我返屋企!!! 我埋同我妈讲咯 "系唔系 !!都叫你听我话的啦,死都要我去学堂,白白多做张recorded" 不过我都有赚啦 ~ 返来佐, 妈咪带我去买衫 !! 开心啊 ~ ^^ 嘢 ~ 老师多谢你啊 ~ ^^ 衰老又要病佐 !! 叫佢听话,拒又唔听 ~ haizzz ~无话可说 !! 有人话我靓左 ~ 真geh ? 哈哈 ~ 可能返去旺角做工 ~ 做到过年 ~ 考虑下先~ ^^ 男人 ~ 我爱你 ~

No comments:

Post a Comment