18 October 2010

hmmm~my life ~

最近真的好忙~ 没有空闲下来的时间, 没有多余的时间, 真的好就没有和“家人” 聊天了~ honey :知道你miss 我拉,我真的也好想你,我在这里答应你~的空我就会到ampang去找你~ okay ? dear :hmm ~i know also miss me ~hehe ~dun worry ~sure i will miss u geh , when i free i go find honey ,and then call honey bring me go ur home together larh , arter that we go "garden"keng gai til night ~okay ? haha ~miss that day with u two at there ~ babe wEn: 谢谢你说了那番话给我听,我知道我明白我也了解了~但是还是想说~在这里,幸好有你~永远都是跑出来帮我解决问题~虽然我以前没有听你说的去做~但是现在我有,因为从前的伤害给的很大,所以~更领悟到,你不会伤害我。 got some thg important want to tell u 3 ~ anyone sww this posed ~ just ask me larh ~k ?

No comments:

Post a Comment