25 August 2010

walao ~

sleeplessness 死囖, 我训唔着啊, 老公你应该好好训喇, 系唔系叻? 唔知你复合后, 开心某叻? 嘻嘻, 我好开心涡~ 就来做佐傻婆啦, 死喇, 我变佐花痴喇。。 肩膀好酸嗄, 几时得闲帮我按下, 斯文滴涡~ 哈哈~ 来也就唔好饮冻水喇, 唔系痛死你噶, 痛死你唔紧要, 不过痛亲我啊比就唔好喇, 系唔系? 其实我介意噶。。。 你知某。。。 我唔鐘意噶。。。 我先系你老婆啊~ 我先系安琪女朋友啊, 巧兒知道我講乜。。。 巧兒知道我在乎乜。。。 老公, 我见好似就来晕, 要休息下, 晚安喇。。。 记得唔好饮冻水啊, 唔听话,打妳噶!!!

No comments:

Post a Comment